نانانانا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
حناحنا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

من و جوجه هایم

یه مامان کارمند با دو تا فرشته ی کوچولو با نامهای حنا و نانا

جملات قصار حنا

1398/7/9 13:02
نویسنده : فاطیما
103 بازدید
اشتراک گذاری

دختر دومم حناست

الان یکسال و نه ماهشه.

وقتایی که سرکارم میذارمش پیش مادربزرگ و پدربزرگش

هر از گاهی با جمله قصاری روحمو شاد و متعجب میکنه.

دیروز آخر وقت کاری گوشیم خاموش شده بود و نشد اسنپ بگیرم. آژانسم که دیر اومد و ما یعنی من و نانا تقریبا با بیست دقیق تاخیر رسیدیم خونه پدرشوهرم.

حنای ملوسم دقیقا متوجه شده بود که ما دیر رسیدیم اومده بود توی در راهروی ورودی ایستاده بود. گریه میکرد و میگفت مامان مامان . چهره مهربون کوچولوش هنوز جلوی چشممه.

حنا همه ی زندگیمه. قلبمه. جونمه. عمرمه.

حرارت توی قلبمه.

شادی ته دلمه. 

همه چیزمه.

اینا رو الان که میگم یاد روزی که فهمیدم باردار شدم میفتم . اون موقع نانا دقیقا همسن الان حنا بود. تازه از مرخصی زایمان برگشته بودم .همسرم کارشو از دست داده بود و پدرم سکته قلبی کرده بود و توی بیمارستان بستری بود. مادربزرگم تازه به رحمت خدا رفته بود . وسط اون همه غم و اندوه تازه متوجه شدم باردارم هستم . 

شدت فشارهای روحی که روم بود باعث شد از این بارداری بی برنامه قبلی خوشحال نشم. حتی به... فکر کنم. خدایا منو ببخش.

حنا نوری بود که توی تاریکیهای زندگیم تابیده شد. حضورش برام یعنی عشق، یعنی شادی ، یعنی شعف، یعنی خدایا شکرت به خاطر این فرشته که از همه دل میبره.

تلالو آفتابی که از روزنه های بسته میتابه و حضور به زندگیم گرمی و عشق و امید میده. 

خدایا منو ببخش که توی سونو وقتی فهمیدم دختره این فرشته بازم غصه دار شدم.

آخ که من چقدر احمقم و چقدر معنای اینهمه مهر و محبت تو رو نمیفهمم.

خلاصه دیشب یه پشه بند نوزادی از اینا که شکل چادر هستن دارن که زمانی که تو آشپزخونه مشغول آشپزی بودم و اومد نوی هال دیدم چادره توی هاله و حنا رفته توش نشسته . بهش گفتم حنا اینو کی آورده توی هال؟

منتظر جواب درست و درمونی که یه یچه یکسال و اندی نبودم که یهو برگشت گفت: خودم آولدم....

دیروزم نمیدونم چی افتاده بود اومده گفت مامان اپتاد

منم خواستم امتحانش کنم گفتم کجا افتاد؟ 

گفت: اپتاد ژمین

دردت به قلبم گل قشنگم

خیر خوب اینه که فردا بلیط گرفتم و میرم ولایت خودمون پیش پدر و مادر از جان عزیزترم.

الهی همیشه تنشون سلامت و سایه شون رو سرمون مستدام باشه. 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)