نانانانا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
حناحنا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

من و جوجه هایم

یه مامان کارمند با دو تا فرشته ی کوچولو با نامهای حنا و نانا

من و جو جه هام

1396/4/18 10:16
نویسنده : فاطیما
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من یک زن 34 ساله هستم . شاغل در یک آزمایشگاه دولتی . مادر یک دختر ناااز دو ساله و یک نینی دیگه که فعلا توی دلمه و چهار ماهشه.

اینجا میخوام از خاطرات خودم و جوجه هام بنویسم و امیدوارم در آینده خاطرات الانو بخونن و لذت ببرن 

با من همراه باشید دوستان گلم 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطیمافاطیما
7 مرداد 98 19:15
فردا نانا چهار ساله میشه. و دختر کوچیکم الان یکسال و نیمه است. اسمشو اینجا میذاریم نیلا. نمیدونم چرا اینقدر مشغولیتهام تو این مدت بهم اجازه نداد که بیام اینجا و از لحظه های قشنگ کودکی دلبرکام بنویسم . شاید کار زیاد و خستگی و استراحت کم. اما دیشب که عکس بچگی های نانا رو روی صفحه لبتاپ دیدم ناگهان با خودم گفتم که واای خدایا چقدر نانای من زود بزرگ شد و من نفهمیدم. ​​​​​​بنابراین به ذهنم رسید که حتما یه گوشه ای خاطرات قشنگمو با کودکی فرشته هام ثبت کنم و یادم افتاد که زمانی یه وبلاگ باز کرده بودم و.... خلاصه یرتونو درد نیارم که الان دو تا فرشته خوابیدن و من با وجود اینکه میدونم اگه عصرها نخوابم شب خیلی کسل میشم و حوصله ام کم میشه ولی باز بیدارم و دارم تو گوشیم سرچ میکنم. نمیدونم از کجای این دو سال شروع کنم .اما یواش یواش میخوام بنویسم. با من همراه باشید